Gaaaaan! - Reisverslag uit Nieuw-Vennep, Nederland van Jaron Jongeneel - WaarBenJij.nu Gaaaaan! - Reisverslag uit Nieuw-Vennep, Nederland van Jaron Jongeneel - WaarBenJij.nu

Gaaaaan!

Door: Jaron Jongeneel

Blijf op de hoogte en volg Jaron

30 September 2015 | Nederland, Nieuw-Vennep

Over een paar uur is het dan zo ver, ik, Jaron Jongeneel, ga 6,5 maand naar Cebu, om een DTS te doen. Alle spullen zijn gepakt, en ik ben er klaar voor. Via deze blog houd ik jullie op de hoogte, maar de internetverbinding daar zal bepalen hoe vaak ik iets kan plaatsen ;)
Arrivedeci Nederland!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nieuw-Vennep

Jaron

Ik ben Jaron, 18 jaar en ga naar de Filippijnen om een DTS(discipelship training school) te doen! Ik ga 6,5 maanden naar De Filippijnen, en waarschijnlijk voornamelijk naar Cebu.

Actief sinds 29 Sept. 2015
Verslag gelezen: 607
Totaal aantal bezoekers 1217

Voorgaande reizen:

30 September 2015 - 18 April 2016

My trip to Cebu!!!

Landen bezocht: